piątek, 17 maja 2013

Oryginalny prezent ślubny / Weeding gift

Witajcie w piątek :) 
Dziś mam dla Was pomysł na prezent ślubny: pudełeczko na pieniądze w kształcie sukni ślubnej i karteczkę do kompletu, a wszystko w pięknym odcieniu łososiowego różu :)







 Przepiękny elegancki papier jest z kolekcji Graphic45 Secret Garden:

 Secret Garden 


Miłego dnia Wam życzę i udanego scrapowego spotkania jutro na Zlocie w Cieszynie.
Mnie niestety tym razem nie będzie, ale reszta Zespołu Scrapek.pl z pewnością umili Wam czas :)
W imieniu Basi zapraszam na zajęcia make&take na papierach Studio75.


Pozdrawiam ciepło, Magda.

15 komentarzy:

  1. Piękny komplecik, uwielbiam te Twoje sukieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny zestawik! Magda, co to jest za wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natka, nie korzystam z wykrojnika, choć sa też takie podobne, ale bardzo drogie (ponad 200zł!).
      Ja korzystam z szablonu, rozkładam pudełeczko i ozdabiam je po swojemu :)

      Usuń
    2. Przyznam, ze Twoja wersja bardziej mi się podoba od tej wykrojnikowej! W takim razie drążę dalej: czy jest to szablon Twojego projeektu, czy można gdzieś taki kupić/pobrać?

      Usuń
    3. hehehe :) zakupiłam sobie kiedyś gotowe takie pudełeczka z szarego kartonu i teraz je sobie po prostu rozkładam, oklejam wedle uznania i ozdabiam po swojemu. Niestety zakupy robiłam w Niemczech, nie wiem czy są gdzieś dostępne u nas... ale myslę że spokojnie można samemu taki szablon sobie zrobić i potem tylko go powielać :)

      Usuń
    4. Madziu, ja teraz w Niemczech właśnie jestem! Pisz mi szybko, gdzie je kupiłaś!

      Usuń
  3. Awesome work, very elegant!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj przepiękne!! :) naprawdę rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały komplet! suknia rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję wszystkim :* super że się Wam podobają moje sukieneczki :)
    wkrótce będą kolejne ...
    thanks!

    OdpowiedzUsuń
  8. Potrafię napisać tylko jedno - piękne ! :) Z zachwytu aż słów brakuje :)

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda